El passat 19 de Juny es va celebrar a la Facultat de Ciències econòmiques i empresarials de Reus de la Universitat Rovira i Virgili una jornada formativa organitzada per l’AIJEC Tarragona
En Xavier Saltó i Miquel Sánchez van assistir a aquesta primera jornada organitzada per l’AIJEC Tarragona i que va ser un èxit en assistència que va sorprendre fins i tot als organitzadors, tal i com ens va comentar durant el coffee break l’Ana Tarragona (Presidenta de l’AIJEC Tarragona).
Els ponents provenien de diferents sectors i aquest fet va permetre comptar amb tot un seguit de variades reflexions, conclusions i narracions d’experiències personals.
Ponents de la jornada:
En Xavier Saltó i Miquel Sánchez van assistir a aquesta primera jornada organitzada per l’AIJEC Tarragona i que va ser un èxit en assistència que va sorprendre fins i tot als organitzadors, tal i com ens va comentar durant el coffee break l’Ana Tarragona (Presidenta de l’AIJEC Tarragona).
Els ponents provenien de diferents sectors i aquest fet va permetre comptar amb tot un seguit de variades reflexions, conclusions i narracions d’experiències personals.
Ponents de la jornada:
Jordi Cartañà – Periodista de la Cadena SER
Josep Maria Arias – Cap de comunicació de la URV
Xavier Bas – Director de comunicació de Caixa Tarragona
Antonio Velasco – Cap de comunicació interna de BIC Graphic
Josep Bertrán – Cap de relacions externes de Repsol YPF.
Comunicació i lideratge
Els temes tractats van girar entorn a la comunicació necessària en el lideratge i la comunicació interna dins de les organitzacions.
Si bé es cert que cada ponent va enfocar les seves exposicions i reflexions en el marc de les seves pròpies organitzacions, les conclusions finals demostraven que la comunicació interna (descendent i ascendent) pot ser tant o més important que l’externa. Ambdues són factors crítics en l’esdevenir de l’empresa i, malgrat que les empreses dediquen força recursos a l’externa envers l’entorn (macro i micro) en que es mou l’empresa, la comunicació interna encara es presenta com una assignatura pendent en la majoria de les organitzacions.
“Comunicació interna: lluitar contra la incertesa, lluitar contra el no saber.”
Si bé es cert que cada ponent va enfocar les seves exposicions i reflexions en el marc de les seves pròpies organitzacions, les conclusions finals demostraven que la comunicació interna (descendent i ascendent) pot ser tant o més important que l’externa. Ambdues són factors crítics en l’esdevenir de l’empresa i, malgrat que les empreses dediquen força recursos a l’externa envers l’entorn (macro i micro) en que es mou l’empresa, la comunicació interna encara es presenta com una assignatura pendent en la majoria de les organitzacions.
“Comunicació interna: lluitar contra la incertesa, lluitar contra el no saber.”
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada